پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۰۳

استوانه ای بودن رولبرینگ تک ردیفه

ارایه اطلاعات قطعات صنعتی انواع ماشین

استوانه ای بودن رولبرینگ تک ردیفه

۱۸ بازديد

طراحی رولبرینگ استوانه ای تک ردیفه بگونه ای می باشد که یکی از حلقه های داخلی یا بیرونی آن از یک یا دو طرف لبه نداشته و این امر باعث تفکیک پذیری رولبرینگ می شود.رولبرینگ استوانه ای تک ردیفه علاوه بر تحمل بارهای سنگین، قابلبیت چرخش با سرعت بالا را نیز دارا می باشند.رولبرینگ استوانه ای تک ردیفه در انواع مختلفی تولید می شوند که شماره های فنی رولبرینگ با حروف مشخصی بشرح ذیل آغاز می شوند:

-حرف  N: حلقه بالایی بدون لبه می باشد و در مواردی مانند انبساط طولی شافت بر اثر حرارت و امکان جابجایی حلقه ها در امتداد محوری از ایجاد تنش جلوگیری می کند.

-حرف  NU:حلقه پایینی بدون لبه و قابل تفکیک شدن می باشد.

-حرف  NJ:  در این مدل حلقه داخلی در یک سمت دارای لبه می باشد بنابراین تغییر مکان محوری فقط از یک طرف وجود دارد.

-حرف  HJ: این مدل نشان دهنده ی گوشه دار بودن حلقه ها می باشد.این بلبرینگ قابلیت تفکیک پذیری ندارد اما به راحتی تثبیت می شود.

-حرف  NUP: حلقه پایینی در یک طرف دارای لبه یکپارچه و در طرف دیگر دارای لبه جداشدنی می باشد. این امر باعث می شود که اول بلبرینگ قابل تفکیک به راحتی نصب شده و بعد عمل تثبیت محوری صورت پذیرد.

سایر خدمات فروشگاه تهران فرگام

   رولبرینگ کروی    رولبرینگ مخروطی

 

بهترین زمان سفر به فیلیپین

فیلیپین بیشتر به خاطر بودن در خط استوا یک پوشش گیاهی استوایی دارد. به همین دلیل همیشه سرسبز و خوش آب و هواست. معمولا آب و هوا ی جزایر فیلیپین گرم بوده، میتوان گفت گرم ترین روزهای سال برای ماه های مارچ و می است. شروع بارندگی ها از ژوئن تا اکتبر بوده و اگر سردترین روزهای فیلیپین را میخواهید، نوامبر تا فوریه را میتوان نام برد. بهترین زمان سفر به فیلیپین با توجه به قرار داشتن این کشور در خط استوا، از نوامبر تا فوریه یعنی از ماه ها آبان تا بهمن بوده که آب و هوایی مناسب و متعادل دارد.

جاذبه های گردشگری فیلیپین

۱- پالاوان(Palawan)

پالاوان یک شهرستان جزیره ای است که از میندورو تا بورنئو بین چین جنوبی و مناطق سولو امتداد می یابد. پوئرتو پرینسسا که دارای یک رودخانه ی زیرزمینی است، مرکز این جزیره به شمار می رود.کورون ریفز در جزیره ی بوسوآنگا یکی از نقاط محبوب غواصی و شنا است که غواصان علاقمند به اکتشاف بقایای کشتی های ژاپنی جنگ جهانی دوم را به این منطقه می کشاند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.